Arkadaşlar ben şimdi çalışabilir raporu alacağım fakat 32+0 da değilde 32+ 2 de alabileceğim raporu. 32+0 da almadığım için bana sorun olur mu ? Veya 32. Haftanın içinde almak yeterli oluyor mu ? Daha önce raporu alan veya alacak olan bilgisi olanlar bir yardımcı olabilir mi ?