Kızlar selam, 2022 de ilk doğumumu yaptım, vajinal doğum.. saat 10′da suni sancıyı verdiler 11 de sancı başladı ve 15 : 45 de doğurdum..
Aslında güya acı eşiği Çok yüksek bir insandım ama suni sancı gerçekten beni mahvetti bu yüzden gözüm çok korkuyor. Şu anda 13 haftalık hamileyim. Aslında ilk doğumum kolaydı sadece suni sancı beni çok korkuttu çünkü kendi sancım hiç yoktu ,hissetmiyordum … Yine sizce suni sancı mı alırım ve yine aynı böyle acı çeker miyim ? Belki bu sefer suni sancıya gerek kalmaz belki 🥹🥲 ne diyorsun kızlar böyle bir tecrübesi olan var mı ❤️🥹