rojda14 ilk başlarda o korku normal zaten sürekli de devam ediyor. Ben 29+1 olmama rağmen hala devam ediyor. Belki de ilk gebelik olduğu içindir endişeli ve telaşlı geçiyor. Zaten riskli gebelik olmadığı sürece ayda bir kontrole çağrıldığımız için o bir ayda kafadan bir sürü senaryo geçiyor. Ama endişe etmeyin,strese girmeyin bebekte hissediyor.