Seninle hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız. Yumurtlamadan beri görmediğim hissetmediğim belirti kalmadı. Regle 4 gün kala kan verdim negatif çıktı. O ara tekrar yumurtlama oluyormuş. Bu sefer o yumurtlamanın ağrılarını yaşıyormuşum. Ovulasyon testlerim hep koyuydu. Regl olduğum gün bile koyu çıktı. O günleri değerlendiriyorduk. Regl olmadan ikinci bir şans gibi düşünmüştüm 😂 ancak regl olduktan sonra gebelik imkansızmış. Anlattığınıza göre üstüne görme de değil yaşadığınız. Onda kanama miktarı az olurmuş, ağrı olmazmış falan. O yüzden bu ay için beklentiye girmeyin. İnşallah diğer ay gönlümüze göre olur 🥰❤️