Merhabalar pazartesi oradaydım. 10 15 dakika sürüyor sürmüyor. İlk inceledi yüzü ve kalbini göremedi bebeğin pozisyonundan dolayı. Şeker verdi yarım saat koşar adım durmadan yürümemi söyledi ve en son lavaboya gidip tekrar girdim 2 dakika da kalp ve yüze baktı. Çok şükür bir sorunumuz yok. Bir adet de fotoğraf veriyor ama hiçbirşey belli değil. Devlet hastanesi olduğu için biraz hızlı bakıyorlar haliyle. Önemli olan sağlıklı olmaları gerisi benim için çok önemli değil. Fotoğrafa falan fazla takılmadım. Biliyordum öyle olacağını.