Bugün öğrendim bebeğimi sadece patolojiye göndermişler genetiğe göndermemişler ben 3 kere söyledim doğumhanedeylen genetiğe de gitsin diye tamam dediler kayıt imzalattırdılar eşim bugün rapor işleri için sormuş genetiğe göndermemişler genetiğe size parça veriyorlar siz gönderiyorsunuz demiş eşim de o zaman alalım götürelim demişler zaman geçti üzerinden doğumdan hemen sonra olması gerekiyordu demiş