Cambardak__ prenseslerblogg ilk tahmini diz yaptınız doktordan da öğrenince mutlaka haber vericem 🥰 ben kız hissediyorum eşim inatla erkek diyor bakalim kim bilecek 🤭
prenseslerblogg Cambardak__ ben bunu aşağı doğru diye kız dedim benim kızımda öyleydi ve uzun bi kemik yapısı var yani kızlar narin oldukları için erkekler daha top gibi duruyor ama olsun sağlıklı sıhhatli olması önemli :)
selininannesi1609  Bana da bakar mısınız