Arkadaşlar önceki gün mermer merdivenden tersine düştüm başım yarıldı ve zaten az kanım varken oldukça kan kaybettim. Tatilde olduğumuz için ambulansla hangi hastane yakınsa oraya gittik. Önce bana sonra bebeğe bakıldı ama şöyle bi sorun var. Bebek olduğu için bana tomografi çekilemedi hastanede kadın doğumcu olmadığı için de bebeğin sadece kalp atışına bakıldı. Bugün zorlu bir yolculuk sonrası evimize döndük takibimizi yaptıracağız ama dün gece de acilde tekrar kontrol olayım dediğimde tomografi gerekiyor dedi. Boynumda ağrı ve bulantım var. Bu durumda bebeğe zararlı olan tomografi çektirmeli miyim ? Bunun insiyatifi size kalmış başka türlü anlayamayız dedi doktor. Çok üzgünüm yaşayan varsa (inşallah yoktur) tecrübesini paylaşabilir mi 😞