Birbebisannesi Kızlar detaylı ultrasona gideceğimde merak ettiğim şey hala beneğim cinsiyetini göstermedi. Bende o gün tatlı bir şeyler atsam ağzıma diyorum. Tahlil falan yapmıyorlar değil mi aç olmam gerekir mi?
DuruDefne_mommy Birbebisannesi tam tersi karnınızın tok olması gerekiyor doktorum bana öyle dedi tok gel dedi birde yanınızda vişne suyu ve karam götürün o kadar etkili ki ben her muayenemde yiyorum
Esma006 Birbebisannesi tok gitmelisin tahlil yapmıyorlar sıranı beklerken bile yürüyüş yap ayakta dikil yani tatlı ye
Esradgn58 Tahlil yapmıyorlar aç olmanıza gerek yok hatta karnınız tok olsun ki doktor detaylı bir şekilde bebeği incelesin.
Birbebisannesi Esradgn58 peki detaylı ultrasona 1 ay sonra gideceğim 1 ay sonrada normal muayeneme yine gitmem gerekiyor mu? yani aynı haftalarda ikiside zamanı gelmiş oluyor
Birbebisannesi DuruDefne_mommy sizdemi cinsiyeti o zaman öğrendiniz ben çok geç kaldım gibi örğenmede
Birbebisannesi DuruDefne_mommy peki detaylı ultrasona 1 ay sonra gideceğim 1 ay sonrada normal muayeneme yine gitmem gerekiyor mu? yani aynı haftalarda ikiside zamanı gelmiş oluyor
Birbebisannesi Esma006 peki detaylı ultrasona 1 ay sonra gideceğim 1 ay sonrada normal muayeneme yine gitmem gerekiyor mu? yani aynı haftalarda ikiside zamanı gelmiş oluyor
DuruDefne_mommy Birbebisannesi 16.haftada öğrendim ama benim bebis normalde de çok hareketli doktorum pozisyon çok zor yakalıyor özellikle yüzünü gösterirken hep bi hareket el ayak rahat durmuyor 😆😆hatta bir dahaki kontrolümde çikolatayı az yemem gerektiğini söyledi 😆😆
Birbebisannesi DuruDefne_mommy peki detaylı ultrasona 1 ay sonra gideceğim 1 ay sonrada normal muayeneme yine gitmem gerekiyor mu? yani aynı haftalarda ikiside zamanı gelmiş oluyor
Esma006 Birbebisannesi aynı haftalarda ise gidilebilir normal muayneye hatta detaylı ultrasona ilk git sonra kendi doktoruna oda değerlendirmis olur
DuruDefne_mommy Birbebisannesi bildiğim kadarıyla detaylı ultrason sonuçlarıyla beraber rutin kontroller için gittiğiniz doktora gitmeniz gerekiyor sonuçları onunda görmesi lazım