Merhabalar doğum öncesi izni yaz tatiline denk gelen öğretmenler var mı aramızda acaba? Haftaya 32. Haftaya giriyorum yani tatil süresinde. Çalışamaz raporu almam gerekiyor mu? Hastanedeki sekreter vermemiz lazım demişti ama emin olamadım. Aynı durumda olan öğretmen arkadaşlarım var mıdır siz ne yaptınız 😊