Nymom Oznurcivan ay maşallah ne kadarda pozitifsiniz ☺️🩵💙 siz de mi sezaryen yaşadınız deneyimleriniz neydi ? Valla bazen benimkide çok şiddetli tekme atıyor 😁😂
Oznurcivan Nymom 🌸🌸 evett sezeryan olmuştum kesinlikle yine ilk doğum olsa yine sezeryan olurdum bu benim kendi görüşüm çok rahattım bolca Nescafe, kayısı hoşafı tükettim ve bolllca yürüdüm 1 gece hastane de yattım evime geldim iyileşmem de çok uzun sürmedi
Nymom bellaaaa ya acaba kendisine yermi açiyorda kasılıyor ondan mı acıyor ki ? Benim de karnım bazen o kadar çok sertleşiyor ki anlatamam bide kasıklarıma bazen ağri giriyor sanki etimi çekiştiriyorlar 😄Allah sağ salim kucağimiza almayi nasip eylesin, sağlıçakla gelsinler inşallah
Annekuzusu123 Nymom 27+5 Çataklar bol tabiki geceleri uyuyamıyorum akıntı çoğaldı en son 6 gün önce gittim 1.120 dedi kilosuna bebişin herşeyi hazır şükür ama çanta hazırlığı yapmadım yıkamadım da henüz benimki sezeryan olduğu için 38i geçirmeyeceğini söyledi yani en fazla 10 hafta
Nymom Annekuzusu123 😁kaç hafta kaldi dediklerinde dahada tedirgin oluyorum az kaldi az 10 haftacık 😌 Allahım yardımcımız olsun…
Nymom Minikeller38 ay o kadar haklısınız ki belin hep ağricak ağir kaldiramayacaksın vs. Birsürü şeyler anlatıyorlar . Abartiyorlar büyük ihtimalle açıkçası normal doğuma cesaretim yok o kadar saat sancı çekip bağirmak istemiyorum tabi sezaryendanda korkuyorum 😁ama en azindan uyuşuyoorr diye düşünüyorum Rabbim hayırlisi ile sağ salim kucagimiza almayi nasip eylesin bebişlerimizi 🥰💗💗
Nymom Yavuzzynpmhra oyy maşallah 🧿 maşallah gerçekten bende ayni durumu yaşıyorum sanki sağ tarafta toparlak oluyor bi dayanıyor canımı yakıyor 😂😅 bi ara mide yanması aşiri derece yaşıyordun şuan hafifledi bakalım 😅hayırlısıyla kucagimiza aliriz inşallah 🥰❤️
Yavuzzynpmhra Nymom amiiin inşaallah 😍 sizin birde ilk anneliğiniz anladığım ksdarıyla heycanı bambaşkadır🥹🥹 Tadını çıkarın❤️
lizge_2 Nymom Ben daha o haftalara gelemedim 25+0 haftalıgız 38 yaşındayım 4. Gebelik 3 kızımdan sonra Erkek bekliyoruz 4. Bebişi 🩵
Nymom Oznurcivan oh tavsiyeleriniz için çok teşekkürler biraz korkuyorum acıkcası ama tabi insanın kendisine iyi bakması da önemli 😌😇
Nymom Annekuzusu123 ya dişaridan insanlar o kadar çok şeyler anlatıyorlar ki insani korkutuyorlar resmen 😒😒😒😒