Damlasel cumartesi günü suni sancıyla normal doğum yaptım güzel kolay geçmişti ama o günden beri belim aşırı ağrıyo dün hastaneye kontrole gittik eve geldim iyice arttı bacaklarım kalçam belim normal mi ya böyle olması
hnurmi Damlasel epidural mi oldunuz? Benimde öyle olmuştu 2-3 gün çocuğumu emzirirken çok zorlanmıştım
Mom__12 Damlasel canım bende normal doğumdan sonra bi süre çok ağrıdı ama doğum kaynaklıdır muhtemelen geçti sonrasında
hnurmi Damlasel doğumdan kaynaklı o zaman karnıma bastırmışlardı benim o yüzden bide epidural oldum o yüzdendi