HumaBetul342 Meral_63 ben ilkini 18.haftada ikniciyi (her ne kadar ilkine göre erken hissedilir deselerde) 20-21 haftalarda hissettim.
forumgurmesi İlkini 18.lerde hissetmiştim, ikinci de 16 da hissettim :) Erkek yoksa kız bebekte hareketler derken başlığı anlayamadım ama benim ikisi de kız :)
ikibaloglanannesi Meral_63 Bence hayır. Ben ikisini de erken hissettim 20 den önce. Bana doktorum iç karınla ilgili demişti hareket meselesini.