Meral_63 Doktor 12 haftada kız dedi 13 haftalık gittim erkek benziyor dedi dün gittim kıza benzetiyorum dedi ne zamana kadar beklemeliyim yda ftal dna diğer tarama testleride hangileri de CİNSYET anlaşılıyor
mavi123_ Meral_63 ftal DNA da belli oluyor. Normal ultrasonda bebek tam açı vermediği süreç son haftalara kadar bile net belli olmayabilir. Benim ilk gebeliğim de 20. Haftda tam belli oldu
Zeynepkarip Meral_63 bana 11+6 da kız demişlerdi 16+6 da erkek olduğunu öğrendik fetal DNA ile ile de öğrenebilirsiniz ya da 16. haftaya kadar da bekleyebilirsiniz💕
Meral_63 Zeynepkarip 16nci haftaya diğer hafta 16 olacam doktora söylesem omu yönlendiriyor bilimiyorum da kb sana soruyorum ilk gebeliğim bide acemi anneyim 🫣🙈
Meral_63 Zeynepkarip ay iyiki ogrendin bende az az alışveriş yapacam ona göre yapim dedim bizim akrabalarda birine 31 haftaya kadar kız demişti erkek Bebek mis 🤣 aldığı pembe elbiseliler boşa gitti
Zeynepkarip Meral_63 doktorunuza sorun hocam cinsiyeti öğrenmek istiyorum diye ama bildiğim kadarıyla özel hastanelerde fetal DNA ile öğrenebilirsiniz ama devlet hastanesinde 16. Haftaya kadar hatta bazen 17 18′i bile bulabiliyor net sonuç için devlet hastanesi doktorları bekliyorlar
Meral_63 Zeynepkarip 🤣 ben erkek hissediyorum maviş bi takım bile aldım doktor kız dedi şok oldum hayla da degir CİNSYETİ bence hayla erkek hissediyorum rüyamda bile gördüm 🥹🙏🏼 ay kafam alak Bulak oldu vala ya