Kızlar selam sabah 8.30 gibi nişanım geldi 10.30 gibi acile gittim 1 parmak açılmam varmış geçen haftadan beri aynı nstde 90 ları gördüm eve geldim 2 3 kere daha nişan gelmeye devam etti şuan gece 4 6 dkya bir sancım var ancak uzun sürmüyor 45 50 saniye sürüyor sizce doğum sancısı mı