User74927492 Hanımlar adetim 20-21 gün gecikti 8-9 gün önce kan vermeye gittiğimde beta 1.20 çıktı ne yapmalıyım tekrar kan vermeli miyim adetim en fazla 3-4 gün gecikir niye böyle oldu bilmiyorum testte çıkar mı kan da çıkar mı
User74927492 User74927492 çok fazla bir şekilde akıntım var ve kusura bakmayın da çok gaz sıkışması yaşıyorum hiç olmazdı böyle biraz kabızlık 😣
-mavim- User74927492 dönemsel olabilir bir şeyleri stres yaptıysan o gecikme yapmış olabilir hamilelik olsa ya da geç yumurtlama durumu vs. Yine de bu zamana kadar çıkardı diye düşünüyorum. Direkt kadın doğuma gidin baksınlar sorun nedir diye onlar zaten gerekirse hcg testi de yaparlar
User74927492 Kalbimde yok yani en fazla 3-5 gün gecikirdi 7 temmuzda kan verdim negatif şimdi hastaneye aldım randevu bakalım
User74927492 -mavim- işte en son 7 temmuzda kan verdim negatif hastaneye aldım şimdi 24 üne onu bekliyorum hayırlısı 🥲
Kalbimde User74927492 bir kan daha verin sabah aç karnına baktınız sonuç yine aynı muahakkak kadın doğuma gidin buna streste çok etkiler bazen hava değişimleride reglde geçilme yapabilir
User74927492 Hatice_ozbay bence kan verin bi bende yarın sabah gidicem insallah hayurlı haberler alırız