Ezgicnts Kızlar cuma kontrolum vardı doktor 31 haftalıksın dedi şuan 31+5 iz 33 34 haftada nst için çağırdı ama ne zamana denk geliyor hesaplayamadım kaçıncı haftada oluyor bu işler ve kaç kere giriyoruz nst ye
cauuv1 Ezgicnts ne zamana denk geliyo hesaplayamadım ne demek arkadasım? 31 haftalıkmışsın, 34. Haftanda gidiceksin işte 😂
Esma006 Ezgicnts ben 35 de girdim ama doktordan doktora fark ediyor ben geç bile kaldım diyorum 35 diyince doktor