Kızlar bu ilk hamileliğim 31+5 iz ama eşim doğduktan sonra hemen bidaha yapmak istiyor ama ben istemiyorum evet hamileliğim çok rahat çok güzel geçiyor hiç hamile değilmişim gibi ama diyerleri böyle olcak diye birşey yok ben en az 4 5 sene sonra 2. Ciyi düşünüyorum en etkili korunma yöntemi hangisi sizce varmı aranızda bilgilendirir misinizzz???