Denizlina09 Var mi yakın tarihlerde olup geceleri dön dön uyuyamayan😅 içimde bir tekme partisi var ki uyumaya izin vermiyor birde tabi sıcaklar 🔥🔥 Ne durumdasınız, hazır mısınız? Maksat sohbet olsun.
4207smyy_-_ Denizlina09 yalancı sancılar sertlesmeler bebeğimin akrobasi hareketleri 😄🙃 heyecan korku sırt ağrıları kaburga batmalari duygusallık ve evin dağınık ve pis hâli 🤦🏻♀️ hepsi geçecek inşaallah 🤲🏻aynı bedende son günlerimiz 🥹💓
1234G Denizlina09 kasılmalar sancılar yatıyorum dinleniyorum doktor erken gelecek gibi diyo 36+2 deyim haftaya kontrolüm var
Denizlina09 1234G benim.haftaya cuma dogum olabilir ikinci sezaryenim olcak 25 temmuz demiştim. Bu hafta kesinlestirmemiz gerekiyor.
Denizlina09 1234G sancim yok 37+6 oluyor kilosu falan iyiydi öyle devam ettiyse buyuk ihtimal dogucak
Nazf Denizlina09 35+5’im Çok zayıf bir kadın olduğum için aldığım 9 kilo bana çok fazla geliyor. Sağ kasıkta baya baskı var Onun dışında iyiyim sıcaklar falan da çok baymıyor ( evden, klimamdan ayrılamıyorum ) 😂
kuzucugum Denizlina09 🤚🤚🤚🤚38+1den sesleniyorum çok zorlanıyorum sabaha karşı ezandan sonra anca uyuyabiliyorum çok sıcak dört gözle doğmasını bekliyorum sağlıcakla alalım kucağımıza 🫶🤲
Denizlina09 kuzucugum valla bende gene yattım ama kolay uyuyabilecegimi sanmiyorum. Amin insallah sag salim alalim kucagimiza
Emneyldzlarr_50 Haftadan selam göbeğim çok büyğdğ bebek sürekli kasılıyor korkuyorum bir yandan hayırlısı diyorum uykusuzlukları saymıyorum bile 🙃🙃
Denizlina09 Emneyldzlarr_50 yaz olması cok zor sicaklar cok etkiliyor gerçekten. Benimde cok hareketli ve sürekli bi yerde toplanip kasiliyor.
Meri3535 Denizlina09 36+5 uyuyorum ama mide yanması susuzluk ve tuvalet döngüsüne kapıldığım için bazen saat başı bazen iki saatte bir uyanıyorum. Benim ki çok tekmeleyen bi bebek değil ben uyurken ama baya uzun zamandır kasılmalarım olduğu için karnında sertleşip kasılıyor o zaman yatakta sağa sola dönüp canımı yakmayan bi pozisyon bulmaya çalışıyorum. Geceleri tam uyuyamadığım için gündüz uyukluyorum. Kasıklarım ağrıyor ayağım uyuşuyor pelvis kemiğim belim kopuyor vajinamda bi ağrı var hassasiyet var dokununca bile acıyor. Yaz ayı sıcaktan nefes alamıyorum. İlk doğumum olucak bilmiyorum herkesin bünyesi farklı beni 33 den sonrası çok etkiledi maalesef ondan önce çok iyiydim . Panda gibi yatıp yuvarlanıyorum sadece şu an 🥹
Denizlina09 Meri3535 sizin durumlar benden fena benim hiç bi ağrım sizim biseyim yok cok şükür sadece sicaklardan uyuyamiyorum. Onda da eğer dalarsam gece boyu hiç uyanmiyorum😅 insallah yakın zamanda dogurmak istiyorum sadece cok merak ediyorum artık
Meri3535 Denizlina09 fena değilim felfenayım artık dayanacak gücüm yok. Pazar günü yapıcam pazartesi çakalın bakalım doğurucam inş doktorum öyle diyo 😂