Kızımın adı Defne olsun istiyorum. Biraz yaramaz oldukları söyleniyor fikri olan var mı 😇
Biraz mıııı???? 😂 koltuk tepelerinde bizim kız adı da defne😂
Zmg7 yaaaa yiyim onu ben maşallah 😍🤣🤣🤣