Ağustos 2024 de kimyasal gebelik geçirdim
27 Aralık 2024 te kürtaj oldum kalp atışı olmadığı içim
Mayıs 2025 te tekrar kimyasal gebelik yaşadım henüz gebeliğim oluşmuyor canım çok sıkılıyor bu duruma aklıma geldikçe kötü oluyorum psikolojim çok kötü bana dua eder misiniz kızlarım
Ve önerileriniz olur mu