Ezgiii93 bayalayca bende 37 haftalık hamileyim grip oldum tat koku yok 3 gün bugün bi tık daha iyiyim ama burun akıntısı tıkanıklık devam ediyor son haftalarda grip tehlikeliymiş maalesef 😭