Selam benim de 24+4 2 gündür karnımın alt kısmında baskılayan bir ağrı var dün akşam hastaneye gittik tüm tahliller temiz nstde sancı çıktı 40larda seyretti hep. Doktor bu istemediğimiz durum dedi yatiracakti sonra serum verdi ağrım azaldı ama yine var ara ara :/ bebeğimin hareketleri azaldığı için gitmiştim aslında ağrı gaz sancısı gibiydi ve hareketleri hâlâ önceki haftalara ve gunlere göre az normal mi yani sizde de mi öyle