rahimeiscann 9 hafta 4 gün gebeliğim az önce hafif sancısız kanama açık renk şuan yok sabah ilk randevumu aldım dokturuma aranızda yaşayan var mı sancı vs yok birden mc gittiğimde gördüm
esraayyyyyyyycoo benim doktorum arada kanamaların olabilir demişti endişelenme bana gel hemen demişti sende endişelenme sakin kal bişi olmasa bile panik iyi değil doktora git hemen ama içinide ferah tut.
rahimeiscann esraayyyyyyyycoo evet doktorum dedi her kanama kötü değil şükür iyi gördü progestan verdi sabah akşam fitil gibi atçam dinlenme gayet sağlıklı çevresi kanama yok ama ilacı al vs çok sağolaun devlete gitseydim direk alttan vs olanı maf ediyorlar