mamacitaa_ eyos77 Ben bunu yaşadığımda prolaktin hormonumun yükseldiğini öğrenmiştim ilaç tedavisiyle normale dönmüştü, belki de ara kanama tarzı bir şey yaşıyorsunuzdur ama mutlaka görünün doktora
eyos77 mamacitaa_ doğum kontrol hapı içiyordum içmedim 3 gün ilk sabah pembe kanama geldi dedim yerleşme kanamasidir sonra çok kan gelince adet olduğumu anladim
mamacitaa_ eyos77 benim yerleşme kanamamı ben de adet sanmıştım 2 gün sürmüştü ama çok fazla değildi öyle bir ihtimal varsa onu da değerlendirin o zaman