aysezgi Beyzakksal Inciayı bilmiyorum ama siveno benzer bir marka. Gayet güzel. Hangi ürünler için sormuştunuz?
Celiko Beyzakksal ilk kızımda mustela temiz diye tercih etmiştim ikinci de incia tercih ettim set aldım duruyor pişik kremini açtık kullandık büyük kızım pişik olmuştu iyi gelmişti yağlı bir yapısı var güzeldi gerisi ufaklık doğsun göreceğiz bakalım
djnkntby Beyzakksal ben yaklaşık 2 haftadır aralıklarla kullanıyorum. Doğum öncesi faydası olacağını düşünerek başladım kullanmaya. Sürdükten sonraki nemlendirmesi çok güzel ana emzirmeye başladıktan sonraki etkisi nasıl olaca bilemiyorum
ynzl Beyzakksal şampuanında aloa vera olduğu için pek önerilmiyor hassasiyet yapabilir diye. Ama diğer ürünleri iyi, ben pişik önleyicisini aldım
ynzl Beyzakksal henüz kullanmadım işe yarayacak mı bilmiyorum ama ben doğal diye tercih ettim. Diğer markalar çok kimyasal olduğu için en azından bir şans vermek istedim ❤️
ynzl Beyzakksal takip ettiğim bir eczacı yine doğal bir marka olarak pureseed natural önermişti onun indirimini de bekliyorum. Siz de bakabilirsiniz 🌸
3_bebelianne Beyzakksal gögüs ucu kremini kendime ve şampuanını aldım bebişe güzel markalardan birisi oğlumdada şampuanını kullanmıştım gögüs ucunu eczacı arkadaşım önerdi kullanmaya başladım bakalım doğuma az kaldı