Bby21 Merhaba hanımlar göğüs ıçlarım yara oldu çok canım yanıyor hemşire balmumunu erit göğüs ucuna koy demişti yapan var mı aranızda
Sermer Bby21 balmumunu bilmiyorum ilk kez duydum ama benim de çok fena yara olmuştu emzirmek istemiyordum o derece. Sonra doktorum garmastan pomad önerdi hâlâ aklıma geldikçe dua ederim o kadar işe yaradı ki
Celiko Sermer Bby21 Garmastan bende kullandım canım hemen faydasını gördüm birde yıkamaya gerek yoktu ıslak mendille silip emziriyordum ben 4 yıll önce kullanmıştım hatta ikincisine da alacağım ne olur ne olmaz diye ağlayarak emzirdiğini bilirim yaradan kanıyordu göğüslerim
Merve-61 bende garmastan pomad aldım işe yarıyor kullan arkadaslarım var sürdükten sonra streçleyip cocugu emzireceğin zaman yıkamak gerekiyor gögüsü
ynzl Bby21 ayva çekirdeğiyle ilgili bir şey duymuştum. Kremsi hale getirip sürülüyormuş eskiden bilinen bir yöntemmiş ama nasıl yapılıyor bilmiyorum. İnternetten araştırabilirsiniz iyi geliyor demişti çevremdekiler 🌸