bahar8 EsoMom_ Çok haklısınız insan merak ediyor.Yine de sorun doktorunuza bence ben sezaryanla doğum yapacağım belki o bakımdan demiştir.
EsoMom_ bahar8 yok kız sanmam bende sezaryenim bana bu şekilde dediler beynim yandı vallla 😀😀 doktoruma gittiğimde hep bebişi görünce unutuyorum soracaklarımı kesin bu 20. Haftada muhabbetini de unutucam😀😀
bahar8 EsoMom_ Ben aklıma gelen soruları not alıyorum unutmamak için gittiğimde listeyi çıkartıp soruyorum.Sende öyle yap 😉
bahar8 EsoMom_ O zaman B12 yazsın arkadaşım doktorun🥰 Şaka bir yana insan heyecan yapıyor bebeği görüncede aklımız uçuyor 😇
KartalDamla bahar8 yaaaa bende öyle oluyorum daha geçen kontrolde detaylı ultrasonu soracaktım eve geldikten sonra aklıma geldi😄
EsoMom_ bahar8 kız valla öyle her gittiğim de yeni bi hareketiyle karşılaşıyorum aşık oluyorum iyice oglumaaaa 🥰🥰🥰