Ceku256 KartalDamla valla bilmiyorum ama o tahliller sayesinde farkında olmadığım enfeksiyonumu yakaladık antibiyotik kullandım geçti. Bence önemli bi şey aylık tahlil yaptırılmalı. Ben TSH için ilaç kullanıyorum aynı zamanda o yüzden aç karnıma gidip erkenden veriyorum hem kan hem idrar tahlili.
KartalDamla Ceku256 aa çok geçmiş olsun. Bende her ay sağlık ocağına gitsem kan tahlili yaparlar herhalde dimi
bahar8 KartalDamla O konuda bilgim yok sormadım aslında ama sorarım doktora gerekiyorsa 2 doz olurum.
KartalDamla bahar8 ne zaman aşı olursam koruyuculuğu daha iyi olur diye doktoruma sorarım bende teşekkür ederim cevabınız için
EsoMom_ KartalDamla iki doz oluyorsun öncesi tetanoz galiba karma ikinci doz ilk gebeliğinde olmuştum yarın tahlil vericem perşembe güne sonuçtan sonra yapıcaz dediler bana
KartalDamla EsoMom_ sağlık ocağı istersen ilk dozu karma yapalım dedi benim de o konuda kafam karıştı🤔
EsoMom_ bahar8 allla alla ben doktoruma sordugumda saglıkocagı çağırır seni dedi 20. Hafta bi de 24 haftada yapılacakmış
bahar8 EsoMom_ Evet doğru söylemiş sağlık ocağı aynen dediğiniz haftalarda randevu verdi. Kontrole gittiğimde sordum 28.haftada yaptır dedi. Koruyuculugu daha iyi olur dedi. Benim doktorum
EsoMom_ bahar8 Benim ikinci gebeliğim bu ve ilk kez duydum önceki hamileliğimde doktorum 20. Haftada yaptır 19 da yaptırma demişti
EsoMom_ KartalDamla ilk doz karmaymış ikinci doz tetanoz Muş öğrendim buradaki ablalar tanıdık bizim korkulcak bişey yok olsa biz yapmayız bi tehlikeyi göze alamayız falan dedi yarın ilk karma olacakmıs
bahar8 KartalDamla Henüz ben anlamıyorum.Sanki hissediyorum yok bana öyle geliyor diyorum😂Emin değilim 😇
KartalDamla bahar8 kelebek kanat çırpıyor gibi ya da balık kayıyor gibi hissediliyor diyorlar ama bende henüz onlar bile olmadı hiç, hissetmeyince de sanki bi şeyler ters gidiyor gibi düşünüyor insan☺️ keşke artık tamamen hissetsekkk
bahar8 KartalDamla Herkesin kilosuna iç karın durumuna göre değişirmiş ama merak etme o kadar hareket edecek ki uyuyamayagız 😍Benim ikinci gebeliğim ben bile anlamıyorum düşün aslında hareket ediyorlar küçük oldukları için hissetmiyoruz.Büyüdükçe yerleri daralıyor o zmaan tekmeler 🤗
KartalDamla bahar8 aaa maşallah tecrübelisin🥰 ikinci gebelikte daha çabuk hissedilir diyorlar henüz tam olarak ayırt edemiyorsan benim henüz anlayamamış olmam çok normal o zaman içim rahatladı biraz☺️
bahar8 KartalDamla Kesinlikle ama benimde oglum 24 yaşında unuttum gitti😂 Kızım olacak Allah’ın izniyle 🌸