anonim2208
Simdi tekrar Doktor sitesinden baktım genelde dr lar hakkında olumsuz yorumlar gördüm. Kendi gittiğim dr dan memnunum muhtemelen değiştirmeyecegim. Hastane daha prestijli diye düşünmüştüm yorumlar beni olumsuz etkiledi.
Kendi dr um çakmak erdem de Gülçin hoca. Muhtemelen ona devam edeceğim.