Hanımlar bu gün ara ara gelip giden bir mide bulantısı, kursakta ağrı var ve karnımın sağ tarafı acıyor oturup kalkarken, en ufak okşamada bile. Sebebi ne olabilir bilen yazsın lütfen. İlk gebeliğimde de böyle bir acı olmuştu ama kaçıncı haftada oldu hatırlamıyorum,suyum azaldığı için doğum yapmıştım ama o zamanlara mı denk geldi tam emin olamıyorum. Yardımcı olur musunuz anlayanlar?