İnsülin direncim vardı 16.haftada yaptırdım , olmasa da yaptırırdım , asidi kaçmış gazoz içmekten farksızdı benim için, yaptırmamak bir tercih fakat gebelik şekeri erken doğuma , bebeği kaybetmeye bile neden olabilecek ciddi bir durumdur , önlem alınabilecek bir durum varken neden kaçayım ? Ayrıca kaç kişi şeker hastası olmuş kaç bebek bu yüzden şeker hastası doğmuş bunları bilimsel olarak matematiksel oran da size söyleyen varsa bizi de aydınlatsınlar