Merhaba annelerim ve anne adayları burda sehır hastanesı perınatalojı bölümüne muayene olan varmı benım cuma günü Gökalp bey’e randevum var ma konuyla ılgılı hıc bır bılgım yok nasıl oluyo herhangı bır ucretı varmı bılenler bana da bışgı verırse çok memnun olurum🙏