deniz_95 ben ilk kez böyle bişey duyuyorum yanlış biliyor olabilirmisiniz acaba. Size göre Zaten mola hakkını çıkarınca 7,5 saat kalıyor. Öyle bişey olamaz. Mola ve yemek hakkı bu çalışma süresinin içindedir ayrı hesaplanamaz. O zaman size göre erken çıkmanın da anlamı yok zaten 7.5 saat çalışıyor personel. Bu işte bi terslik var bnce