Geçen ay yumurtlama 8inde gösteriyordu takvimde tüm adet tarihlerimi girmediğim için neyse batta 22ydi 19unda pik gördüm gördükten sonra kasık ağrısı oldu bi iki gün bende 22sinde de iki damla kan geldi açık pembe ben yerleşme sandım belki de yumurta çatladığı için geldi ve biz de bebiş tuttu sandık eşimle değerlendirmedik pik gördüğüm zaman da herhangi bir yumurtlama belirtisi yaşamadım açıkçası o yumurta akı gibi akıntı vesaire. Değerlendirseydik belkide size güzel haber vermiş olurdum çoktan 😭 Ama ben yerleşme sandım ve aklıma geldikçe üzülüyorum gerçi her şey bitmiş değil ama göz göre göre günü kaçırdık birde adet gecikti o kan geldikten sonra biz herhalde dedik oldu yani ama şimdi düşünüyorum da tam tersi oldu herhalde 😭😭