kcgdm nasıl anlatsam bilemedim. Bazı bebeklerde doğuştan dilinin altında ya da dişiyle dudağı arasında bir bağ oluyor. Kas gibi. Dudak bağı dudağını tam geri açmasını engelliyor tam kavrayamıyor, dil bağı da emzirmeyi zorlaştırıyor. Google görsellerde aratarak siz de var mı yok mu kontrol edebilirsiniz ama anlattığınız durum bana direkt bunları anımsattı