Nasıl başlayacağımı da bilemiyorum rabbim bunu yazmayı nasip etti şükür ediyorum 11 Temmuz Cuma akşamı eşim akşam saat 7 gibi eve geldi bende ortalama 3 saattir bebeğin haraketlerini hissetmediğimi söyledim eşimde karpuz getireyim ye bakalım dedi 😂 sonra da içi rahat etmedi hadi kalk gidelim bi nst baksınlar içimiz rahat etsin dedi kalktık çam sakıra hastanesine gittik normalde farklı bir hastaneden takipliyim evime o hastane 3 dk die hemen oraya gittik acilden giriş yaptım doktora durumu anlattım saolsunlar rahatlayayım die hemen kalp atışını gösterdi doktor sonra rahim ağzı kısalığım olduğunu söylemiştim alttan muayene etmek istediğini söyledi tamam dedim bi muayene etti 5 6 cm açıklık var sen doğuruyorsun dedi 🫣🫣 başlamış mı dedim ama benim hiç bir şeyim yok ne ağrı ne sızı hemen doktora ben çıkmak istiyorum takipli olduğum yere gidebilirmiyim dedim tamam git ama çabuk ol dedi kâğıt imzalamamı istedi kabul ettim kâğıt imzalarken doktorlar yanıma gelip gidip nasıl ağrın yok ya sen üçüz doğurursun bu şekilde falan die gülüştük hatta saolsun sakinleştirdi beni biraz çıkış için kâğıtları imzalarken eşimi aradım o da diğer hastaneyle irtibat kurdu bizde hemen yola çıktık tabi hazırlıksız olduğu için yanımızda sadece kimlik ve telefon vardı ailelere haber verildi onlar getirdi doğum çantamı 😂 ben hastaneme gittik doktor ve ebelerim muayene etti 8 cm olmuş dedi zorlasam 1 saate doğururmuşum 🥹🫣 ama hala ağrı sızı yok anlam veremedim doktorum bebek küçük normal doğum önermiyorum kalp atışı da düşüyor dedi ama kararı sana bırakıyorum diyince ben 8 cm ile sezeryana girdim ama yürüyerek geçtim ameliyathaneye 😂 bebişim 23.52 de doğdu kafam güzel olduğu için sakinleştirici verdiler titrediğim için kucağıma alamadım ama yanağıma ve odaya yanıma çıkarttılar 48 cm 2100 gr doğdu 4 gündür yoğun bakımda doktor iyi gittiğini söylüyor yarın tekrar görüş günümüz hem kilo almasını hem oksijenin düzelmesini bekliyoruz inşallah en kısa sürede bebeğim geldi die post atarım biraz uzun oldu kusura bakmayın ama şunu söylemeliyim ki sezeryan doğum yapan annelere helal olsun bugün dördüncü gün hala oturup kalkamıyorum tek başıma tüm annelere hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim 🙏💙🧿