Kızlar uzun uzun yazamaycm ama yinede yazmak istedim.
39 haftada doğdu oğlum çok şükür 1 hafta önce hareketleri azaldı nat cekıyorduk hergun bugunde muayne günümüzdü tansiyon Nst istedi tansiyon yüksek çıktı sonra hareketleri azalmıştı bana Doğurman lazım çünkü gebelik zehirlenmesi olucak dedi tamam dedi başta süni sancı dedi ebeyle nst odasına cıktık ebem asla acılman yok sana sini sancı vermek mantıklı değil dedi sonu sezeryanla bitecek dedi iki sancıyı cekmeni önermem dedi sonra doktorla vs konuştuk sezeryana karae verdik serumlar vs başladı 16:20 gibi aldılar 15:47 de oğlum doğdu asla kolau diyemem ama bir şekilde geliyor dünyaya suan yavaş yavaş anestezi etkisi azalıyor agrılarım var sormak istedğiniz varsa dinlerim sonra daha uzun bir yazıyla anlatırım inşallah