Zeyneppsimsek 35 haftalık gebeyim inşallah bu hastanede ssvd düşünüyorum. Normal doğum savd doğum yapmış olanlar var mı aramızda? Yahut ordaki hangi doktordan memnun kaldınız? Süreç nasıldı?
ValideSultan Zeyneppsimsek sadece merak ettiğim içim soruyorum neden ssvd istiyorsunuz ? Yani ilk doğumunu sezeryan yapanlar neden vajinal istiyor
SemaNurSoy97 Bende bu hastanede düşünüyorum ssvd ama hiç yazan olmadı bende sizin gibi sorduğumda gittiğim doktor biz destekliyoruz dedi ama bazı doktorlar desteklemiyor desteklemeye ne gelirseniz sezeryane alır uğraşmaz lar dedi garantisi de yok yani sinir bozucu bir durum
Zeyneppsimsek SemaNurSoy97 bende dediğiniz şeyi çok okudum. Desteklemeyen nöbetçi ekibe gelirseniz vazgeçirmek için çok şey diyorlar imiş. Bebek ölür sen ölürsün vs vs.. ama iyi bi ekibe gelende cenneti yaşıyormuş. Ssvd için antalyadan istanbula geleceğim inşallah güzel bir doğum olur 🫶🥰
Ummuglsm1379 SemaNurSoy97 ben burda ssvd yaptım memnun da kaldım ama sancıları evde çekip son dakika gitmiştim artık 5 cm açılmam vardı gittiğimde doğum sonrası güzel ilgilendiler ama doğum öncesi desteklemeyenler vazgecirmeye çalıştı tabi ama siz kararlıysanız net olun mecbur yaptıracaklar çünkü
Zeyneppsimsek ValideSultan çünkü sezaryenın iyileşmes süresi kendi adıma diyim çok zor bi süreçti. 2 ay yan yatamadım. Normal doğum daha kolay demiyorum. Normal doğumun öncesi sezaryenin sonrası zor maalesef
SemaNurSoy97 ValideSultan ben hem normal doğum yaşamış hemde sezeryan yaşamış biri olarak eğer sağlık elverişli ise normal doğurmak daha iyi 2 çocuğum daha var iyileşme sürenin kısa olması lazım ki hayata adapte olmam kolaylaşsın diye düşünüyorum sezeryan de öksürürken oturup kalkarken hapşırırken gaz çılartırkenn çocuklarıma sarılırken hep bir korku içindeyim çünkü 7 kat kesildiğini biliyosun ve dikiş patlar diye aklım gidiyordu
Ayseguls_baby Kızlar ben de miyomdan kaynaklı zeynep kamile yönlendirildim, doktor öneriniz var mı? Şimdilik Savaş Kanbur’a randevu aldık umarım memnun kalırım. Büyük ihtimalle perinatolog takipli olacağım
020525 Ayseguls_baby geçen hafta gittim muayenem 20 dk falan sürdü. Perinatoloji yönlendirdi beni. Eşi perinatoloji doktoruymus direk ona randavu aldırdı. Oda Zeynep Kamil de. Asistan doktorla birlikte muayene ediyor
Ayseguls_baby 020525 Savaş Bey kendisi poliklinik yapıyor değil mi? Benim idrar torbama baskı yapan miyomum var acillik oldum geçen gün. Seni perinatolog takip etmeli dedi. Zeynep kamili önerdi Savaş Kanburdan randevu aldık
020525 Ayseguls_baby evet evet gebe izlemdeydi bende ona randavu aldım. Çözemedim tam olarak doktoru benimde poliplerim varmış şekeri yasakladı meyveyi yasakladı domates falan yasakladı. Hizmayi bile yasakladı. Hayvansal olan herşeyi yasakladı. Okadar kadın dogumcuya gittim ilk defa bu söyledi. Perinatoloji yönlendirecektir..Özge hnma yönlendirir eşine
Ayseguls_baby 020525 Ay iyi canım kendisi poliklinik yapıyorsa bende kendisinden fikir almak istiyorum. Özge hanımdan da memnun kaldın mı peki
020525 Ayseguls_baby memnun kalırsınız diye düşünüyorum ne zamana randavusuz? Özge hanımı göremedim asistan mıydı doktor muydu bilmiyorum başka biri benia muayene etti ,20 dk falan iyice inceledi. Savaş hoca benim gönderdiğimi soyle iyice ilgilensinler seninle dedi. Bende ilettim kendilerine
Ayseguls_baby 020525 Savaş Hocaya randevum 25 Temmuz canım peki, perinatolog yönlendirdiğinde hemen randevu veriyorlar mı?
020525 Ayseguls_baby ben şanslı gunumdeydim sanırım o gün. Perşembe gittim savaş hocaya geçen hafta. Kendi baktı sistemden randavu varsa o vericekti. Ama yoktu. Ben odasından çıktım birde ben bakayım dedim. Biri o an iptal etmiş sanırım bir kişilik yer boştu pazartesi günü için hemen aldım. Pazartesi de gittim. Yeşil alan açılınca hemen talep oluştur. Biri iptal edince sana mesaj geliyor.
mucizemgelsin61 Zeyneppsimsek Yani temizlik anlamında fena değildi hemşireler çok güzel ilgileniyor ben 9 cm açıklıkla gitmiştim zaten direk doğumhaneye alındım herşey tıkır tıkır olması gerektiği gibiydi yani doktorlar ebeler güzel ilgilendiler güzel yönlendirdiler çok korkuyordum destekde oldular ben memnun kaldım
020525 Ayseguls_baby rica ederim doktora gittikten sonra bana yazar mısın lütfen. Sana da yasak koyacakmi merak ediyorum açıkçası.
Ayseguls_baby 020525 tabiki yazacağım mutlaka. Ben de çok merak ediyorum yasak verip vermeyeceğini şu an hiçbir yasak yok ne özeldeki doktorum ne de eğitim araştırmadaki doktorum yasak var demedi
020525 Ayseguls_baby bende hem başka devlette takipliyim hemde özelde ikisi böyle bişey demedi. Adam.suratima baktı sen alerjiksin dedi şaşırdım bunları yemiyeceksin dikkat edeceksin dedi bir doktorun göz teması kurup böyle şeylere dikkat etmesi şaşırttı beni