Seelinimo Kızlar selam 32+2yiz. Bugün yolculuk yaptığımdan dolayı ve çok ayakta durduğumdan dolayı ayaklarımda aşırı ödem oldu. Buz uyguluyorum ve yüksekte tutmaya çalışıyorum. Tatildeyim ve ayaklarım dolayısıyla kötü geçiyor. Öneriniz var mı hemen geçse 😔