İlk hamileligim tecrübem yok yenidoğan çok almayın diyorlar Ekim’de dogacak bebeğim kaç tane daha Zıbın ve almalıyım sizce aşağıdakileri aldık şu anlık bı kaç tane daha kısa kollu uzun kollu zıbın almayı düşünüyorum
2 kısa kollu 3 uzun kollu zıbın çıtçıtlı düz beyaz yenidoğan
1 battaniyeli hastane çıkışı 10lu 2 adet 5li hastane çıkışı şapkalı eldivenli önlüklü yenidoğan
1 tane de zibinli kutulu hastane çıkışı yenidoğan
6 ay tulum
6 ay 3lü set zıbın
1 penye battaniye
1 tane kalın battaniye
3lü 2 katlı müslin battaniye
10lu ağız mendili