ztk Bende sancı gelip çıkıyor oldum olacam diyorum ama tık yok, testi de 2-3 gün önce yapmıştımm negatif çıkmıştı sizde durumlar nedir
Aysenur5571 ztk benim de bat 10 du regl olmadan bir gün önce kan testi verdim negatifti şu an 5 gün gecikti yarın sabah tekrar test yapacağım evde
VelizadAys ztk bat 11 baya bi beltirtim var ama dün test negatifdi 5 6gün sonra bidaha yapıcam bakalım
Lekovic ztk bat 9 du cok fazla kasığım ağrıdığı için cok erken silik cizgiyle öğrendim betam dusuktu dusuk ilerliyor şimdi o ağrı gitti ama yine ara ara geliyor ve göğüs hassasiyeti mevcut ptesi kontrolum var bakalım ne olacak☺️
ztk Aysenur5571 karnıma sağlı sollu ağrılar gelip gidiyor bazende ortaya regli olucam herhalde diyorum ama ortada bişi de yok anlamadım
ztk Narina123 beklemek zormuş birde negatif olursa iyice zor olur.. çünkü ben hiç bir regli dönemime kadar böyle değişik belirtiler görmemiştim Erkenden göğüs şişmesi kasık ağrıları falan
Narina123 ztk evet regliden 3 gün önce yaptım silik çıktı sonra kan testi verdim 2 gün kala 87 çıktı dün verdim tekrardan 257 oldu 😊
Narina123 ztk benim ikinci gebeliğim bende de şiddetli göğüs ağrısı oldu bu ay önceden kasıklarımda kramplar başladı , ilk kez tansiyonum çok düştü , ve mide bulantım oldu bunlar olunca şüphelenip test yaptım .
Nurcnbilge Benimde regli belirtilerin oldu ama hala olmadım önceki gebeliğimde de böyle olmuştu test yapmaya cesaret edemiyorum böyle olan var mı
ztk VelizadAys Aysenur5571 Narina123 Nurcnbilge Kızlar çamaşarıma kahverengi leke gelmiş tahminimce yarın regli olurum bu ay bebiş olmadı sanırım ya
ztk Aysenur5571 biraz daha bekle bakalım ben yapmadım ama regli sancıları gibi vurup gidiyor olacağı varsa 1 hafta sonra olsun tatildeyim ahahh