Denizz4 ikinci normal doğum olunca çabuk toparladınız mı peki gerçekten? Arada çok fark var mıydı ? Hangisi daha kolaydı 🥹
Ya ben sezeryanda da yatak döşek yatmadım ama dediler ki ikinci sezeryan daha zor toparlanıyorsun bide iki çocuk nasıl yetiştiririm ameliyatlı halimle diyerek normal doğum yaptım çok şükür. tabiki normal doğumda bütün zorluk o son saatte çekiyorsun doğum yaptıktan sonra yürüyerek çıktım doğumhaneden sezeryan olsaydı daha zor toparlanırdım. Tavsiyem normal doğum