minismom eşin yanında olsun bence ya insan yanında istiyo gidip gelmek olur mu kii gözünüz arar hep , ben refakatci kalmasa kafayı yerdim heralde😂 ya evet gelmedikleri icin mutluyum tabiki işime geldi ama telefonda diyoki bize ihtiyacın varsa gelelim. Lafa bak. İhtiyacım şöyle var lohusa kadın iki yemek yaparsın yani aman sevaba girersin. Bende gelmek istemedigini anlayınca o soruyu duyunca delirdim yoo hiç ihtiyacım yok dedm😂