EceEgemen gklp_2025 ben evden çalıştığım için çok aşırı zorlanmadım ama gidip geliyo olsam bu kadar sürdüremezdim sıcaklarda, doğumum kısmetse yarın 1 hafta oldu ayrılalı izne ama şu 1 hafta bile çok zor geçti