Sabia ayy bende şurda bekliyim aynı dertten muzdaribim 38+2yim son 1 aydır doktorum sürekli ilaç veriyo krem fitil antibiyotik sirkeli su ne denediysem geçmedi bende bebek için endişeliyim ama doktor ısrarla sezaryene yanaşmıyo acaba bi sıkıntı olmayacağı için mi yoksa bana mı açıklama yapmıyo bilmiyorum kötü bi durum yaa 😞