prensesannesi-01
Yani bu kişiye göre farklılık gösteriyor sanırım
Mesela ben yufka yiyince şekerim yükselmiyor ama kizkardesimde de gebelik şekeri vardı ve onun yükseliyordu.
O yüzden diyetisyene gitmeniz en doğrusu ve şeker takibi yapmaniz gerekiyor.
Genel olarak et, ekmeksiz köfte, tavuk ve somon tüketiyorum. Sabahları yumurta ve tam bugday ekmegi avacado, beyaz peynir. Öğlen zeytinyağlı fasülye yada kiymali kabak gibi gibi şeyler. Bu arada tatlı yeme ihtiyacınız varsa gullon diye bir marka var online sa satışı var hanimeller gibi bir kurabiyesi var şekerimi hiç yükseltmedi tabi denemeniz gerekir.