hayalperest2310 bende 3. Kattayım malesef benim evimde de var nerden geliyo bilmiyorum parke aralarımdan cıkıyor adeta tertemiz yapıyorum neler denedim neler kurtulamıyorum evi ilaçlatlatmıstık bi şirkete 2sene cıkmadı simdi bu sene tekrar basladı banyoda bile tek tek arada beliriyorlar ben bi ilaç aldım trendyoldan sıkıyorum koselere bi zararı olmuyor ama sildiginde etkisi gidiyor bilgin olsun o tarz ilaçları evi tekrar ilaçlatmayı düşünüyoruz bizde