Misskaynak buyan87 ben herşey yiyorum ya şimdi dev cips ve kola içtim bu kdr da şaapmamak lazım arada kaçamak olabilir
Sinem21 buyan87 bir sigara bir alkol değil tabiki 🙄 ölçülü olarak yemek sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ve yiyorum
Burcuveburcum buyan87 ben yiyorum ketçap çok canım isterse bazen mayonez abartmadıkça yenebilir insanın canı istiyo sonuçta
Bebekveben Ketçap normalde yemiyorum zaten ama mayoneze bayılırımm. Özellikle ranch sos bizim eve 2 hafta da bir alınır 🙄 zararlı ama napiimm
Ceyceys buyan87 ketcabı bilmemde canım mayonez çiğ yumurta ile yapılıyor o yüzden toksoplazzma açısından sakıncalı