35 haftadayim dün gece yatarken sürekli bıçak gibi saplantı oldu bugün gün içinde iyiydim yine ama sonra yine bı anda bişey saplanıyor sanki rahme k,izimi parka götürmüştüm seke seke geldim parktan yürüdükçe bıçak saplanıyordu sanki
Cam sakura takipliyim kanuni Hastanesi’ne gitsem bakarlar mi cam sakura çok uzak kanunide uzak taksiyle gidip gelcem boşuna gitmiyim bakmazlarsa bilgisi olan varmidir